EN SON BİR ENGELLİ ARKADAŞIMIZA NE ZAMAN YAPTINIZ ? LÜTFEN BU SORUYU BİR KENDİNİZE SORUN! VE BUNU HANGİ AMAÇLA NASIL BİR DUYGU YAPTIĞINIZI BİR DÜÜŞÜNÜN KENDİ ARZULARINIZI (EGOYU TATMİN ETMEK İÇİN,YA DA VİCDAN YÜKÜNÜ AZALTMAK İÇİN Mİ) YA DA İKİNCİ İHTİMALİ GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN GERÇEKTEN HİÇBİR DÜŞÜNCE KAPILMADAN SEVGİ İLE İSTEYEREK YARDIM ETME. UNUTMAYIN Kİ ONLARIN SİZİN NE MERHAMETİNİZE NE DE ACIMA ŞEFKATİNİZE İHTİYAÇLARI VAR. ONLARIN, SADECE ENGELLERİNİ ANIMSATACAK BİR YARDIMA ACIMA DUYGUSUNU BARINDIRMAYAN İLİŞKİLERE İHTİYAÇLARI VARDIR.
KİŞİSEL YORUM: VEYSEL POLAT
Çok güzel bir noktaya değinilmiş. Tebrikler.
YanıtlaSilhaklısın bu konuda duyarsız kalmamak lazım
YanıtlaSilSayfan ve paylaşımların güzel olmuş eline sağlık.
YanıtlaSilpaylaşımlar güzel tebrik ederim
YanıtlaSilduyarsız kalmamamız lazım ama duyarsız bir çok insan var... bunlardan biriside biziz malesef
YanıtlaSilÇok doğru söylemişsin onların bizim acımamıza ihtiyaçları yok. Tek ihtiyaçları onlara farklı olduklarını hissettirmemek..
YanıtlaSilSayfan güzel olmuş paylaşımların da. tebrikler...
YanıtlaSil