5 Nisan 2012 Perşembe

İŞTE ENGELLİLER İÇİN EN KÜÇÜK YAPABİLECEĞİMİZİN ŞEYLER DAHA FAZLASINA NE DERSİNİZ!...



3 yorum:

  1. Sadece kendimizi değil onları da düşünerek düzenlemeliyiz hayatımızı. Keşke heryerde bunları görebilsek..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel paylaşımlar.Keşke engelli arkadaşlarımız için her yerde bunlardan olabilse...

    YanıtlaSil
  3. engeli oluşturan bizleriz ve bbu engellerii kaldırmakta sanırım yine bizlerin görevi

    YanıtlaSil